Agencja kultura

Anna Karczewska

AKTUALNOŚCI / „A Ty, co zobaczysz?” w Muzeum Narodowym w Warszawie

„A Ty, co zobaczysz?” w Muzeum Narodowym w Warszawie

„A Ty, co zobaczysz?” – pytają w spotach ambasadorzy Muzeum Narodowego w Warszawie: Monika Brodka, Marcin Gortat i Marek Kamiński. W kontakcie ze sztuką każdy może odkryć coś dla siebie i poczuć się dobrze w jej otoczeniu – w MNW warto spędzać czas.

Kampania „A Ty, co zobaczysz?” zachęca wszystkich do spędzania czasu w otoczeniu sztuki i przekonuje odbiorców, że wizyta w Muzeum to niepowtarzalne doświadczenie. Filmowe spoty, będące osią kampanii, przedstawiają moment intymnego spotkania ambasadorów Muzeum – piosenkarki Moniki Brodki, koszykarza Marcina Gortata i podróżnika Marka Kamińskiego – ze swoimi ulubionymi eksponatami ze zbiorów MNW. Pokazują, jak subiektywny jest odbiór obrazów i jak wiele może dać chwila refleksji, zatrzymania się w codziennym pędzie. Muzeum chce być nowoczesną, otwartą instytucją, która pozwala swoim gościom na przeżywanie sztuki w indywidualny sposób.

Kampania ma również uzmysłowić widzom, że w Muzeum można oderwać się od codzienności i przyjemnie spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi. Jej autorzy zachęcają do rozpoczynania weekendów spacerem po galeriach MNW. Dlatego też od października Muzeum będzie w piątki otwarte aż do godz. 21.00.

Mamy niewątpliwą przyjemność być częścią tej wyjątkowej kampanii odpowiadając za media relations, wspólracę z influencerami i zakup mediw. Więcej o MNW i kampanii „A Ty, co zobaczysz?” na STRONIE

Muzeum Narodowe w Warszawie i kampanię wspiera Stowarzyszenie „Przyjaciele MNW”.
Wsparcie artystyczne i postprodukcja: Chimney Poland
Komunikacja: MNW przy wsparciu Agencji Kultura

POZNAJMY SIĘ LEPIEJ

>> <<